MYUNIVERSITY

Ada Semalam Yang Telah Kita Tinggalkan, Ada Hari Ini Yang Sedang Kita Cari, Ada Esok Yang Akan Nanti...
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Kenali Wanita dari Percakapannya

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Naib Cancelor
Admin


Posts : 44
Join date : 2008-03-13
Age : 35
Location : ampang

PostSubject: Kenali Wanita dari Percakapannya   Tue Mar 18, 2008 12:16 am

1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

7.Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you a. Rasa macam nak jadi awek you je.

8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

10.Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil...
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi . so kalau teman wanita berkata - kata seperti ini, maka pandai - pandai lah untuk mengelakkannya agar kerukunan "rumah tangga" anda bahagia.....

_________________
Naib Canselor
Back to top Go down
View user profile http://myuniversity.niceboard.net
 
Kenali Wanita dari Percakapannya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» bendera hitam dari timur
» bolehkah wanita menolak lamaran laki-laki?
» Iblis tercipta dari api, kenapa bisa tersiksa di neraka?
» Menjaga Kemaluan dari budak?
» tips sukses bertobat dari perzinahan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MYUNIVERSITY :: Aduhai Lelaki/Wanita :: Wanita-
Jump to: